четверг, 12 октября 2017 г.

Бібліотечний актив з інформ-хвилинкою



Здоров’я – це сукупність фізичних, духовних, соціальних якостей людини.
Здоров’я – це висока працездатність, гарний настрій, упевненість у собі. Стан здоров’я людини залежить на 20% від спадковості, на 10% від рівня розвитку медицини, на 20% від стану довкілля, на 50% від способу життя. Тому справедливі є слова: "Ваше здоров’я у ваших ріках".  Люди давно переконалися, що на здоров’я впливає безліч чинників, і найголовніший з них – це спосіб життя.
   « …Шкідливі звички завдають шкоди здоров’ю, життю людини і не відповідають культурним нормам суспільства, в якому живе людина. Відомо, що найбільш шкідливими звичками, які можуть сформуватись у шкільному віці, є куріння та вживання алкоголю, наркотичних речовин…»  З інформацією про здоровий спосіб життя та про шкідливі звички,  яку надали бібліотекар і психолог школи за допомогою бібліотечного активу, ознайомились учні: 5-А, 5-Б, 6-А, 6-Б, 6-В, 7-А, 8-В класи ( Інформ-хвилинка «Здоровий спосіб життя», «Не піддавайся шкідливим звичкам! Бережи своє здоров`я» 04.10.-06.10.17.). 
 Бібліотечний актив: 7-В кл.- Сендецька Л., Шевченко О., Огньова Д., Кузіна А.

Комментариев нет:

Отправить комментарий